2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 23. prosince 2010

Vymknutý kotník IV.

Tak jsem dnes ojel do Vyškova na kontrolu k doktorce, prodloužila mi neschopenku, takže doma budu až do 30. prosince. Naštěstí byla paní doktorka tak hodná, že zapsala do evidence, že v době od 27. do 29. prosince se budu zdržovat na jiné adrese, takže můžeme ve vší opatrnosti přejet k druhé babičce a strávit tam kousek vánočního volna.
Nutno říct, že teď aktuálně mne kotník bolí jen nepatrně, ale po několika dnech doma mne dnes po cestě k lékaři do Vyškova a zpět bolí snad víc koleno a kyčelní kloub. Paní doktorka mi ale potvrdila, že je to normální stav, daný tím, že nohu šetřím, tudíž nechodím normálně, pajdám, zatěžuji svaly na noze nezvyklým způsobem...
Akorát vánoční návštěva u zvířátek v Mariánském údolí musí být letos beze mne - pokud déšť nezpůsobí úplnou změnu plánů.

Žádné komentáře:

Okomentovat