2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 10. ledna 2013

Bezreklamky s. r. o.

Včera mi volali ze společnosti Bezreklamky s r. o., z telefonního čísla 725744848 (na serverech typu "kdovolal" není nic).
A začalo to skoro přesně dle článku d-testu: Bez reklamy s Bezreklamkou, až na to, že jsem byl přímo osloven telefonem:
...lákavě znějící nabídka společnosti Bezreklamky s r. o. slibujícím zajištění reklamy na auto, dům či plot, díky které pak budete bez námahy vydělávat několik tisíc korun měsíčně.
Ale hned jsem zapojil zdravý rozum a vyhledávač Google: kdyby sliby v reklamě Bezreklamky nebyly jen (v lepším případě) sliby, celá republika by byla polepená reklamami. Nejprve se příjemně hovořící operátorka snažila vysvětlit celou věc takovým způsobem, že bych málem nabyl dojmu, že během krátké chvíle se na mém autě objeví reklama, která mi bude sama zázračně vydělávat. Ale to už jsem četl web d-testu a věděl, že nemám říkat žádné osobní údaje a slušně se s nimi rozloučit.
Takže následující část příběhu z článku d-testu, tedy startovací balík, který bude obsahovat smlouvu s unikátním kódem, obchodní podmínky a letáky atd. už se u mne konat nebude.
Ale koukl jsem se ještě na jejich web - jasně, v prvé řadě bych já musel jim platit cca 10 Kč za webovou prezentaci (denně) - chacháááá, to si umím nachystat a spravovat sám...
Celý fór - lumpárna - společnosti totiž spočívá v tom, že předmětem jejich smlouvy není zajištění reklamy, nýbrž pouhé "zajištění propagace reklamní plochy", tedy v praxi právě to, že oni vezmou mnou připravené fotky a popis auta či něčeho jiného a umístí je na své internetové stránky mezi několik dalších tisíc stejných inzerátů... Kdo to asi čte a něco tam vybírá?
Doufám, že společnosti Bezreklamky dají též všici ostatní zavčas sbohem a nebudou jim platit za nesmyslné sliby...


Text d-testu: Bez reklamy s Bezreklamkou považuji za důvěryhodný, ač redaktorka Ida Rozová již odešla do nebe, a tak si jej dovoluji tímto způsobem propagovat a použil jsem jeho části...

1 komentář:

  1. Pro ty kdo naletěli: http://www.spolecna-obrana.estranky.cz/clanky/aktuality/aktualizovany-strucny-navod-na-obranu-proti-bezreklamky.html

    A v médiích jsou již taky mnoho let dobře známí: http://www.spolecna-obrana.estranky.cz/clanky/clanky-a-reportaze-z-medii/bezreklamky---bestoutdoors-v-ceskych-mediich.html

    OdpovědětVymazat