2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

sobota 19. ledna 2013

Čtyřlístek ve službách krále

Filípek se stal předplatitelem časopisu Čtyřlístek (tedy formálně je předplatné na mne), první číslo už dorazilo, teď se těší na druhé.
Už si některá slovíčka čte sám, i když je lenošný a spíš přemlouvá mne, abych mu četl...
A taky mne přemlouvá, abychom šli na film Čtyřlístek ve službách krále, tož jsem si před chvílí napsal do nejstaršího existujícího brněnského biografu o dva lístky na sobotu 9. února, a půjdu prvně s Filípkem do kina - prvně to bude samozřejmě pro syna, já už párkrát v kině byl :-)
Ač připouštím, že biograf navštěvuji jen sporadicky...

Žádné komentáře:

Okomentovat