2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 29. ledna 2013

Je to přenosné

Tak, včera jsem psal, že Filípek leží doma na gauči s horečkou, 39,6° je trochu moc...
Popisoval mi, že mu přes den začalo všude připadat zima (ve třídě, v družině, cestou dom), doma dobrovolně zalezl pod peřinu. Horečku jsme tlumili paralenem, pil hodně čaje s medem, jedl jen cereálie (takové ty kukuřičné polštářky plněné čokoládou). Hřál celou noc, ráno jsem mu paralen rozmačkal do medu s trochou čaje a dával mu to dětskou odměrkou do pusiny (tabletku samotnou už nechtěl).
Bohužel já dnes dopoledne začal pozorovat tytéž příznaky na sobě - zdála se mi všude zima, hlavně od nohou... Je to přenosné / nakažlivé?
Filípek dopoledne ještě hřál, takže jsem v práci ohlásil, že s ním jdu zítra k doktorce, když jsem se mu ale vrátil dom, zjevně pookřál, a večer se už jevil "skoro v pořádku", teplotu jsme dávkou paralenu srazili těsně pod 37°, ale stejně s ním ráno sjedu k doktorce... Stěžuje si na "motavici" (točí se mu hlava) a slabost v nohou - jeví se mi to jako "dětské provedení" chřipky, kde první nápor právě polevil...

Žádné komentáře:

Okomentovat