2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 24. ledna 2013

Zítra jdu volit

Zítra (nebo v sobotu dopoledne) jdu volit a nejdu volit Karla. Sice je mi kupříkladu sympatický pan HEREC, ale když mi od něj (Ondřej Vetchý - ondrej@vetchyprokarla.cz) došel dnes mail s videem a nadpisem "Tahle volba není o pravici nebo levici, ale o vkusu. Volte slušného prezidenta.", trochu jsem popřemýšlel a opět došel k stále stejnému závěru, že figurku, byť jest knížetem, kterou po šachovnici posouvají jiní, volit nebudu... Že tomu, co chtějí někteří slyšet, i rádi věří, se nedivím, ale dle mého je to bohužel reprezentant současné vlády... A to stačí... Politická současnost se mi nelíbí... A pan kníže ji nijak razantně až do volby prezidenta měnit nezkoušel - jak mám věřit tomu, že by tomu po volbě prezidenta mohlo být jinak?

1 komentář:

  1. OMEZENÍ OBČANSKÝCH PRÁV VOJÁKA
    § 44 Shromažďovací právo
    Voják nesmí ve vojenských objektech pořádat politická shromáždění ani provádět politickou agitaci.
    § 45 Sdružovací právo
    Voják nesmí být členem politické strany, politického hnutí a odborové organizace.
    ...
    ---
    Jdou po mně jdou...
    Ano, jsem voják AČR. A znám zákony...
    ---
    Takže až se mne bude někdo ptát, vězte, že jen prezentuji svůj názor, neagituji, nikoho k ničemu nenutím, nejsem členem žádné politické strany, politického hnutí a odborové organizace. Prostě vyjadřuji svůj názor ve veřejném prostoru. A to mi nikdo nemůže zakázat, i kdyby se stavěl na hlavu.
    ---
    Sorry, jdou po mně jdou...
    A leží mi to v žaludku... Tak hovořím. Pardon, píšu :-)

    OdpovědětVymazat