2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

neděle 13. ledna 2013

ZZZ - Zápisník zahraničních zpravodajů

Je nedělní večer a já poslouchám Zápisník zahraničních zpravodajů, oblíbený to nedělní pořad, na nějž jsem dnes ráno neměl čas. Dominantním příspěvkem bude povídání V Grand Canyonu se před vámi odvíjí historie Země. Z příspěvku jsem kousek slyšel už dopoledne, než jsme celá rodina vyrazili na zahrádku.
V průběhu dopoledne sice bylo pod mrakem a pod nulou, takže jsme jen ostříhali další jabloň a vrátili se domů na oběd (a děti dnes neměly chuť pomáhat).
Zato odpoledne se mi je podařilo umluvit a vyrazili jsme k babičce opravovat skříňky v obýváku - už jsem se na to chystal hodně dlouhou řadu týdnů...
Tož tedy poslouchám. Poslouchám a čtu si, o potenciální dovolené v Kusadasi (Turecko), kam pravděpodobně na začátku léta vyrazíme na dovolenou, co si ji sami sobě už delší dobu slibujeme...
Dodá mi někdo své osobní rady, krom těch, co je lze vyčíst z webu?

Žádné komentáře:

Okomentovat