2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

neděle 10. listopadu 2013

Ospalý rodinný

Den byl jakýsi ospalý. Asi proto, že Pavle natekly obě oči, slzí a stále spí... Prostě se jí usadila infekce ve spojivkách, má naběhlé uzliny na krku...
Obě děti pokašlávají, byť už jsou doma týden, už je to doma samozřejmě nebaví, stále se dožadují pozornosti...
A tak to bylo všechno na mně, takže jsem z toho řádně utahaný a možná usnu s Leničkou - zvolila si mne, že ji mám dnes uspávat.
A samozřejmě jsem neudělal ani ň z toho všeho, co jsem si na víkend naplánoval - vařil jsem, pral, staral se o děti a na víc nezbýval čas.
Ale našel jsem v archivu jednu celkem obstojnou fotografii toho obrazu, o němž jsem psal včera...


Žádné komentáře:

Okomentovat