2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

neděle 17. listopadu 2013

Už 24 let

Už 24 let uteklo od sametové revoluce. A Tomáš Klus nám stihl krásně nahlas říct, že máme "demo-demokracii"...
A když o tom tak uvažuji, chce se mi mu dávat za pravdu. Co chvíli...
Na zahradě nám zbytek úrody zničily ranní mrazíky, ačokča dozrála, rajčata a cuketu ale mráz již spálil...
A rodina už spí, Leničku jsem uspal triem písniček: Sako ze sametu a Přítel od JN, Salome od KK...

A já tu jen tak do éteru vystřeluji své dojmy dne. Sorry, mám podzimní tesknou náladu... Splín ze mne jen pryští!

Žádné komentáře:

Okomentovat