2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

sobota 30. listopadu 2013

Pavel Bobek - Kruhy

Když minulý týden odešel na věčnost Pavel Bobek, zjistil jsem, že ani neznám jeho poslední CD Kruhy (download zde).


Už jsem to ale napravil.
No a naokraj k dnešnímu dni jen pár poznámek:
  • Naše autíčko má po 120 tisíci kilometrech nové rozvody.
  • Povedlo se mi skvělé rizoto.
  • Děti po obědě odešly s babi k ní dom a mi tu máme božský klid.
  • Snažím se poslouchat BBC a "ladit uši" na čtvrteční test, který mám před sebou...
  • Teď večer jsem si trochu "připustil k tělu" televizi - Star Dance je slušný program, stojící za pozornost (na rozdíl od všech těch vaření s celebritami, růžových sanitek a podobných "trapáren").

Žádné komentáře:

Okomentovat