2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 21. listopadu 2013

Středa a čtvrtek

Jsem tak uhnaný a unavený, že se mi chtělo do titulku napsat "čtvrtek a pátek", jenže je teprve čtvrtek, a chci napsat pár řádek za ošizený včerejšek a únavný dnešek.
Včera zemřel Pavel Bobek - zrovna nedávno jsem se s kýmsi "od kultury" bavil a zkonstatovali jsme, že už o něm nebylo dlouho slyšet - jeho písničky jsem vždy rád poslouchal, nejradši asi písničku Stárnoucí mladík, v níž se možná tak trochu nějak vidím... (Nezobrazilo se video? Klikni zde.)
Slunko se nám za ty dva dny snad vůbec neukázalo... Vítr fučí, co chvíli prší, prostě podzimní plískanice...

Co říct dál?
V poslední době se mi čím dál častěji stává, že nestíhám úkoly, poznamenané v diáři, protože se stále hrnou další a další, takže ty v diáři jen třídím a přesouvám...
Obdobně skoro nestíhám číst maily, jen promazávám schránku a odpovídám na to nejnutnější...
Život se nějak zrychluje na šílené tempo - nebo se já zpomaluji a úkolů je stále stejně?
Kdyby mě kolegové neujišťovali, že to vnímají stejně, tedy že platí první varianta, až bych začal pochybovat, zda se nemám smířit s variantou druhou...

Žádné komentáře:

Okomentovat