2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 25. listopadu 2013

Relax Mobil

Už po poledni jsem byl dnes totálně "vyšťavený" a den pak kolem mě plynul "tak nějak mimoděk".
A tak jen "dočerpám" jedno téma z minulého týdne: stále mi na mobil někdo volal z čísla 840 999 888 - vtip je v tom, že volal na "indický mobil", tedy na číslo, které v ČR neužívám, je používáno jen v zahraničí na cestách, kde je výrazný časový posun, pro příjem SMS z ČR a zasílání SMS do ČR. Což platilo obzvlášť na turné po Indii - proto to označení "indický mobil".
Jak jsem následně přes internet zjistil, byla to volání od společnosti Relax Mobil, ale vyplnil jsem jim na webu kontaktní formulář s uvedením jména "Nemám Zájem", obtěžovaného telefonního čísla "indického mobilu" a mailové adresy "nikdo@centrum.cz", do vzkazu napsal, že si nepřeji být obtěžován jejich voláním, a kupodivu je zatím, zdá se, klid.
:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat