2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 1. listopadu 2013

Zase jednou popovídáme aneb "kolotoč dní"

Tak mám za sebou zase den, který by šlo nazvat kolotoč:
  • kolotoč v práci, vše v poklusu;
  • kolotoč odpoledne doma - děti stále "hicují", mám obavu, že je do pondělka doma "svépomocně nevykurýrujeme";
  • kolotoč na divadelním tréninku - sice se nás nesešlo mnoho, ale spousta "práce" se zvládla;
no a teď večer jsem doma "našel" spící Leničku, Pavla si šla na chvíli k Filípkovi (a asi tam usnula), a já si zase jednou popovídal se svou vlastní maminkou (o níž běžně hovořím jako o babičce Zdeňce - děti sice vnímají pojmy maminka maminky a maminka tatínka, ale aby nedošlo v běžném hovoru k mýlce, je pro ně má maminka "babi Zdeňka" a Pavly maminka "babi Věra"), "zafilozofovali" jsme s mamkou o životě, probrali volby, jak se mám v práci atd. - normálně nám na to totiž v "kolotoči dní" nezbývá čas...

Žádné komentáře:

Okomentovat