2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

sobota 23. února 2013

A čerti se ženili

Ráno mne probudily děti, tedy přesněji řečeno Lenička, Filípek jen tiše stál vedle postele. Ale Lenička na ní poskakovala a dožadovala se tatínkovi pozornosti...
Venku fučel vítr a honil padající sníh do všech koutů. Vysvětlil jsem dětem, čemu že se říká "čerti se ženili". Takové bylo ráno.
Neviditelný pes hlásá moudro dne:
Optimista prohlásí, že kámen je pevný – pesimista namítne, že je možná jenom natvrdlý. (Pavel Kosorin)


Přečetl jsem si v deníku Neviditelný pes glosu Pozná Nejvyšší správní soud lež? plačící nad problémem voleb prezidenta a lží či polopravd, které v nich byly použity. Bohužel mám příliš často pocit, a nejsem v tom sám, že naše společnost dnes právě v systému lží a polopravd žije.
Obdobně se mi totiž jeví například vydávání majetku církví (přečtěte si například: Zdeněk Jemelík : Škodiči a hrabivci - tím ale neříkám, že po přečtení textu z toho budete moudřejší).


K obědu jsem připravil skvělé "jako francouzské brambory" (kostky brambor s kostkami sekané, mrkví a hráškem, pěkně zapečené na plechu), odpoledne jsme s dětmi vyrazili na "vinohradský svah", dopolední sněžení nadělilo spoustu čerstvého, trochu vlhkého sněhu, takže víc než o sáňkování to bylo o stavění všeho možného ze sněhu...
A večer jsme z toho všici uondaní, takže teď už děti "odpadly" a spí, a já i Pavla odpadneme brzy též...

Žádné komentáře:

Okomentovat