2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 22. února 2013

Únavný den

Dnešní den byl nějaký únavný. A chvílema jsem měl dojem, že jsem jen "pozorovatel událostí", které nemohu ovlivnit.

Nečas podepsal smlouvy s církvemi - a nevím, nejsem si jist, zda je to dobře. I když: Podpis smlouvy bude v konečném důsledku přínosem pro rychlé využití navráceného majetku ve prospěch nejen církve a věřících, ale zejména široké veřejnosti, a je též základem pro stabilizaci vlastnických vztahů k tomu majetku, který se církvím nevydává. Pro celou společnost je dobré, aby církevní instituce hospodařily nezávisle. Majetkové narovnání umožní dále rozvíjet službu církve široké veřejnosti, jako je budování hospiců pro staré a umírající, péče o nemocné a národní kulturní dědictví, ale také vzdělávání a další obecně prospěšné aktivity. (citace z Vyjádření ČBK k podpisu smlouvy mezi církví a státem)

Žena 007 propaguje v článku Překvápko na každý den web zamichej.cz, zkoušel jsem to a nevypadá to hloupě...

A divadelní trénink byl dnes nějak extrémně náročný, a bolí mne záda...
A jsem z toho dne vůbec nějaký uondaný, a tak tomu odpovídá i tento text...
A žertík na závěr: našel jsem kdesi, na FCB:

Žádné komentáře:

Okomentovat