2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 15. února 2013

Těžké návraty

Návrat do práce byl krušný.
Celé dopoledne jsem se "prokousávál" nevyřízenou korespondencí, zálohami, elektronickými výpisy... A odpovídal na dotazy několika uživatelů... Už jsem se konečně posunul v "přípravách na Latinu", kam pojedu na začátku března na NATO CIS kurz - sice ještě není dořešena letenka, ale hotel "už mne očekává". A ušetřil jsem zaměstnavateli prostředky, mám hotel za méně než 1/3 stanoveného limitu a za méně než polovinu doporučených nákladů!
Ale hlavním problémem jest po celý dnešní den fakt, že jsem na rozdíl od dovolené v Luhačovicích musel vstát o více než dvě hodiny dříve, a organismus to nějak těžce nese :-( Po celý den cítím, jak mám unavené oči...

Žádné komentáře:

Okomentovat