2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 4. února 2013

Pěkný den

Byl to vlastně pěkný den.
Ráno jsem vstal jako první, nachystal rodině snídani a odjel do práce. Mám práci a dobře placenou.
Odpoledne jsem stihl vyřídit "milionpět" různých drobností, cítím se být užitečný nejen v práci, ale i pro rodinu (upřesnění dovolené v Luhačovicích v rámci jarních prázdnin) a ve starostech o dům v rámci samosprávy.
Filípek se pochlubil vysvědčením, na němž jsou jedničky shora dolů. Mám šikovné děti.
A večer jsme na tréninku "projeli" celé představení Kytice, jistým způsobem už se rýsuje jeho nová podoba na první jarní den v sále Břetislava Bakaly. Mám zajímavý koníček a sdílím jej se svou manželkou.
Vše (uvedené tučně) je něčím důležité!
Prostě náročný den, přinášející uspokojení...
Tak je to správné... A tak si mohu, ač unaven, říct, že to byl pěkný den.

Žádné komentáře:

Okomentovat