2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 12. února 2013

Luhačovice - druhá scéna (2013)

K prvnímu dni ještě dodám:
  • Děti nakonec po večeři neusnuly, dívaly se na pohádky, a pak mne umluvily ještě na večerní koupání v bazénu.
  • Následně jsem jim pustil Herkula, Strašpitlíka a Rumcajse a jenerála, další mluvené pohádky nebyly třeba, děti usnuly. jen já nějak nemohl usnout.
A dnes?
  • Lenička si po půl sedmé rozsvítila, chvíli malovala, pak jsme šli na snídani.
  • Máme bohužel první technický problém, ale netuším, kdo je za něj zodpovědný - z šesti televizních programů je jeden, bohužel právě ČT1, bez zvuku.
  • Skoro hodinu jsme byli na bazénu, objevili jsme kamarády Adama a Kryštofa (3. a 5. třída ZŠ), házeli jsme s nimi v bazénu míčkem.
  • Pak jsme se dívali na Auta 2.
  • Odpoledne jsem děti přesvědčil, že půjdeme na chvíli sáňkovat. Bobosaně, talíř a lopata - a svah od cesty kolem přehrady k břehu přehrady - to nám stačilo.
  • Znovu jsme zašli na bazén, i na chvilku do sauny (já a Filípek).
  • Večer večeře, kterou děti zase nedojedly, znovu pohádky, u nichž usnula Lenička, no teď pouštím Filípkovi Pohádky o mašinkách…

Žádné komentáře:

Okomentovat