2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 30. prosince 2013

Lazaret - čert ví proč

Máme doma malý lazaret.
Lence zase v průběhu dne vyskakují teploty nad osmatřicet, teď tu naštěstí už spí, byť neklidně, vedle mne v posteli.
Pavla si stěžuje na bolest za krkem (něco takového trápilo mne před třemi týdny).
A já mám stále zahleněné průdušky, cítím se celý unavený, ale naštěstí jsem bez teplot, takže se nezbývá než se z toho vyležet. Což ale vzhledem k neustálé aktivitě Filípka dost dobře nejde...
Tak jen ve výsledku tak nějak "přežíváme".
Večer jsem z pomerančů prohnaných odšťavňovačem vyrobil vitamínovou bombu, podívali jsme se na "Čert ví proč" - a při závěrečné písni jsem si zase říkal, že se na nás Zuzana jistě odněkud z nebe dívá - a usneme; poslední čistě letošní noc :-)
(Nezobrazilo se video? Klikni zde...)
Kdo snídá špek a tlustě si ho krájí,
kdo pořád slídí a nic nechce najít.
Kdo usne jenom když má v dlani minci,
kdo z hlavy má jen stojan na čepici...
...
Kdo vždycky pro nic a za nic ztropí povyk,
kdo pořád mluví a nic nevysloví.
Kdo za dvě zlatky vyměnil by duši,
kdo hlavu má jen na nošení uší.
...
Kdo ze všech dveří poníženě couvá,
kdo kozí nohu pod peřinu schová.
Kdo v hlavě nemá a má pořád v gatích,
kdo se ti směje, když jsi srdce ztratil.
...
Nekrmte čerty, co se krčí v křoví!
Stejně vám nikdy, nikdy neodpoví.
Proč svět je jako kolotoč?
A jenom řeknou: "čert ví proč?"

Žádné komentáře:

Okomentovat