2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 4. prosince 2013

Zahlcen

Jsem dnes doslova zahlcen.
Jednak mám zahlcenu mailovou schránku - spameři nějak přišli na to, jak obelstít spam filtr na serveru centrum.cz a mám schránku plnou odkazů, které všechny vedou stále na totéž: "Penis Enlargement Pills Report: Miracle Supplement!"
Zahlcen jsem i celou řadou úkolů, jak těch pracovních, tak těch souvisejících s divadlem a v neposlední řadě s rodinou.
Filípek se rozhoduje, zda příští víkend zamířit na akci s pionýrem (Vánoční výlet, 13.-15.12.2013, Zastávka u Brna)nebo zda zůstat s námi, jít na školní jarmark (a vystupovat na jeho zahájení) a jet s námi v sobotu k babičce zdobit perníčky...
V práci řeším "milionpět věcí" najednou a jde mi z toho hlava kolem...
V divadle se chystáme na nedělní vystoupení, i na to další týden ve čtvrtek, atmosféra "houstne", spousta z nás divadelníků má shodou okolností i v současné adventní době řadu nečekaných rodinných starostí...
Proč se mi letos zdá, že advent není adventem, tedy zklidněním, ale jen hektickým koncem roku?

Žádné komentáře:

Okomentovat