2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 31. prosince 2013

Opět tradiční vánočně-novoroční...

Stalo se tradicí, že každý rok odesílám mail s PFkem. Vím, že jsem mnohými považován za "divného", když si při té příležitosti i ověřuji reakce lidí, které mám v mailovém adresáři.
Promýšlím text, tak aby byl "zkousnutelný" pro všechny v mém adresáři, přáteli a kamarády počínaje, přes různé známé, sousedy, no a "obchodními kontakty" konče.
Tak se nezlobte, že Vás takto oslovuji, zdá se mi to praktické, jen obyčejné Pé-eFko by podle mého názoru, který se samozřejmě vůbec nemusí shodovat s tím Vaším, bylo jen dalším "smetím" v našich "přeplněných mailových schránkách" - tak totiž mnohá PFka vypadají (a neberte to osobně!).
Jsem prostě jiný, praktik.
Tak mi to odpusťte :-)

A tož hodně štěstí a zdraví, to ostatní pak prý přijde samo !!!
Konec roku byl u nás doma marodivý, jakási nemoc se pokoušel o mne, Lenička mi ještě dnes v noci v horečkách blouznila spící vedle mne v posteli... Dnes poslední den roku, už se to zdá být dobré. Konec dobrý, všechno dobré, chtělo by se říci.
Protože víme, že děti s největší pravděpodobnostní do půlnoci nevydrží vzhůru, máme tu právě teď už "silvestrovský večírek" v plném proudu, děti chystaly chlebíčky (na dětech vnímám běh času, rostou, jsou stále šikovnější...), budeme na balkóně prskat prskavky, hrajeme dětské Carcassonne...


Fungující rodina je základ!
Nechť se máte všici alespoň tak dobře, jako se máme my, a nejen v roce 2014!

Žádné komentáře:

Okomentovat