2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

sobota 28. prosince 2013

Poklid venkovský

Sešli jsme se zase jednou skoro všici (téměř kompletní rodiny obou švagrů a naše u babičky Věry) - a užili si poklidné sobotní odpoledne na venkově (teda, ostatní trvají na označení malé městečko, ale to je jen slovíčkaření, já zase tvrdím, že Brno je největší moravská vesnice).
Popíjím bylinné čaje, problémy se zcvrkly už jen na zahlenění kdesi v oblasti průdušnice a trochu mne trápí pocit pálení v jícnu (ono je to obé vedle sebe, takže dost přesně nevím, co mne vlastně trápí - reálně bude jedno "nemocné" a druhé "drážděné" tím prvním, ale co je co?). Čajík-medík dělá naštěstí dobře :-)
A měl jsem v podvečer i čas na brouzdání po síti a zaujala mne následující tři témata:

Žádné komentáře:

Okomentovat