2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 10. prosince 2013

Prochladnutí

K prochladnutí (části nebo celého) organizmu může dojít snadno.
Může k němu dojít v noci, když člověka ofoukne průvan z pootevřeného okna (něco takového se mi stalo v noci ze soboty na neděli a bolí mne sval nad levou lopatkou).
Stejně tak k němu může dojít, když se člověk delší dobu nehýbe v nedostatečně vyhřátém prostoru (a k něčemu takovému došlo dnes dopoledne - byť jsem na sobě měl triko, košili, vestu a sako, v aule byla zima a seděli jsem tam dvě hodiny!). Takže jsem začal posmrkávat, bolí mne hlava a začíná škrábat v krku. Ale čaj to napravil (víc než litr!), a později odpoledne už zase začalo být dobře.
Cestou z práce jsem se zastavil na Strnadově ohledně předávky prací na ZTI, a večer s rodinou pak nějak šíleně rychle utekl - už zase všichni spí :-o

Žádné komentáře:

Okomentovat