2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 28. prosince 2012

Fischer, Hanák a Žito

Když jsem před několika týdny vykládal o tom, že prezidentem bude v lednu zvolen Zeman, neboť Fischer před volbou odstoupí, měl jsem více méně jen nejasné tušení a to tušení se zakládalo na několika ekonomických (či finančních) indiciích.
Že dostanou události zcela jiný spád, jsem jaksi netušil:
Známý herec Tomáš Hanák vyzývá Fischera ve videu, které se objevilo na Youtube pod názvem "Nevolte komunistu prezidentem": "Vážený pane Fischere, je 23 let od pádu komunismu. Mně nejde o to zkoumat, co a jak jste dělal v KSČ. Chci vás jen požádat, abyste jako způsobný člověk v sobě zkusil najít dostatek slušnosti a coby bývalý dlouholetý člen komunistické strany nekandidoval na prezidenta naší republiky."
Fischer byl řadovým členem komunistické strany v letech 1980 až 1989. Podle něj má tato kampaň nahrát jeho soupeři Miloši Zemanovi. I Zeman však byl kdysi ve straně. Vstoupil do ní během pražského jara, ale v roce 1970 byl vyloučen...
Takže je v tom jistý rozdíl: Fischer byl v KSČ přinejmenším proto, aby si mohl dělat svou kariéru, a v roce 1989 už se to jaksi dál nehodilo, že; kdežto Zeman chtěl změny ve vývoji v této zemi už v šedesátém osmém a "za odměnu" ho z KSČ "soudruzi vylili"...
A "korunu" tomu všemu nasadil Landa:
Mno, myslete si o tom, co chcete, já už mám dávno jasno, koho budu volit. Jediný přijatelný kandidát je dle mne Miloš Zeman už dávno... I když jisté pochybnosti ve mně vzbudilo to, že se za kandidáta jiného, pana knížete, staví i takové osobnosti jako Zdeněk Svěrák...


A jak to celé podává bulvár? Musím uznat, že tentokrát celkem podobně jako já... A to Blesk nemám rád a nijak se tím netajím...

Žádné komentáře:

Okomentovat