2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

sobota 22. prosince 2012

Rozjímání (?)

Pavle není dobře, tráví čas v posteli - já dopoledne vařil a četl na webu. Co k tomu dodat?
Že předvánoční "hra" Karolíny Peake ukazuje, jak hluboce už úroveň naší politické scény poklesla...
A že alespoň Zeman je volitelný kandidát na prezidenta...

Odpoledne jsem zajel s dětmi a babičkou do LIDLu, děti pak nechal u babičky, doplnil štítky na hromosvody, vrátil se domů. Pavla spí...
A tak jsem si našel čas znovu se otestovat na typologii MBTI - a zase mi vyšel stejný výsledek, k jakému jsem se dopracoval před časem:
Výsledek není překvapivý, vím to o sobě:
Osobnostní typ ISTJ se označuje jako typ „Správce“. Základní charakteristiky tohoto osobnostního typu jsou:
  • Vážný, usilovný, pečlivý
  • Praktický a realistický
  • Logický, spořádaný a spolehlivý
  • Bere na sebe odpovědnost
  • Vytrvalý a svědomitý
  • Averze k riziku
  • Preferuje správný postup a drží se pravidel
  • Efektivní a výkonný
Občas se s tím jaksi jen neumí srovnat lidé v mém okolí :-)


A venku začalo hustě sněžit... :-o

Žádné komentáře:

Okomentovat