2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

sobota 15. prosince 2012

Narozeninová IKEA

Už jsem to tu kdysi zmiňoval: vždy, když mají děti narozeniny, jedeme dopoledne do obchodního domu IKEA, mamka zatím doma chystá...
Na Filípkovi narozeniny jsme tentokrát v IKEA nabyli v den oslavy, ale až dnes. Ne že bych něco nutně potřeboval (koupil jsem jen pár drobností, háčky na stěnu a na dveře, žárovky, ...), ale hlavně děti nepřišli o svou tradici a užívali si ji - a já po čtyřdenní cestě užíval společného času s dětmi. Za "škudlíky" si děti koupili plyšáčky, Filípek dostal tričko a kupónek na dortík a kolu, pak si děti ještě daly zmrzlinu (a tak jsme si poprvé sami v automatu plnili kornoutek)...
A doma jsem odpoledne vrtal do zdi, upevňoval háčky a Filípkovi v pokoji dvě nové police na knížky...
Jsem z toho dne sice utahaný, ale spokojený...

Žádné komentáře:

Okomentovat