2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 12. prosince 2012

Milá překvapení

K dnešnímu (dlouhému, až moc, měl jsem toho odpoledne plné ) jednání si dovolím jen několik drobných poznámek:
  • Bránu do kasáren tu hlídá maník s "mašinkvérem" na rameni...
  • Z jednání v podstatě plyne, že nasazení SharePointu pro takovou organizaci jako je ta naše se podobá užití velkého bagru na "malé mraveniště"...
  • Když srovnávali možnosti výsledného portálu, který se dá vytvořit v SharePointu, a naše stránky, důrazně pochválili naše stránky a řekli, že by rozhodně náš současný zdařilý web ponechali, že je dle nich na velmi dobré úrovni - tak jsem hned dodal, že já jsem sice ten, kdo stránky programuje a ovládá, ale že autorem grafických prvků je Richard, odmítám se chlubit "cizím peřím"...
  • A náramně mne překvapil Martin svou angličtinou a palbou otázek, kterými přispěl do diskuze; poněkud jsem ho podcenil... Nečekal jsem to...
  • Každopádně zatím vnímám ZSC jako velmi užitečnou a přínosnou - není nad osobní diskuze a konzultace!

Žádné komentáře:

Okomentovat