2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

neděle 9. prosince 2012

Podvečerní Animáček nebude...

Je-li pravda, co píší na serveru digizone o budoucnosti Animáčku, pak se buď někdo zbláznil, a nebo je to ve skutečnosti tak, jak kdosi napsal do diskuze k článku:
Připomeňme si pořekadlo, že "o peníze jde vždy až v první řadě". A komerční televize vysílají jen a pouze kvůli tomu, aby vydělaly peníze. Takže z toho se dá jednoznačně odvodit, že Animáček možná má úspěchy sledovanosti, ale marketingově (alias obchodně) prohrává. Cílová skupina Animáčku negeneruje takové zisky jako cílová skupina Zpráv. Protože kdyby Animáček vydělával, tak ho neruší. A výdělek je to jediné, co "Barrandováky" (a vlastně všechny soukromé televize) zajímá. Snad si nemyslíte, že Animáček vysílají jen proto, aby udělali dětem radost?
K tomuto názoru se kloním. U nás doma jaksi sice platí, že se děti na Animáčka dívají pravidelně, ale taky platí, že jsem je na reklamách mezi jednotlivými pořady naučil, že je to reklama, tedy "re" = opakované + "klama" = klamání spotřebitele.
A tudíž se mé děti naučili, že všechny ty hračky ani zdaleka nejsou tak skvělé, jak se v reklamě tváří, že ani náhodou nepotřebují vše, co v reklamě vidí... A to se jim bude do života hodit...
A pokud tento přístup zvládá větší část rodičů, chápu, že Animáček asi prodělává...

Žádné komentáře:

Okomentovat