2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

sobota 8. prosince 2012

Rekordně mrazivá noc

...
Pod minus 18 stupňů klesla teplota také třeba v ... Jevíčku nebo Jablonném v Podještědí. Podobně nízké teploty budou i v noci na neděli. "Očekáváme minimální teploty minus osm až minus 13 stupňů Celsia, při sněhové pokrývce ojediněle kolem minus 17 stupňů Celsia," varoval ČHMÚ.

Takže ráno byl pro Pavlu první úkol dne zajít na zahradu a vylít sud s vodou, aby - kdyby všechna voda v něm postupně zmrzla - se sud neroztrhal.
Já zatím dochystal věci, sbalil děti a vydali jsme se na cestu k babičce do Velkých Opatovic (4 km od Jevíčka - proto ta citace v úvodu). Stavovali jsme se cestou v Kauflandu a v TESCO, bo jsem chtěl ze pár věcí... (Mimo jiné jsem si koupil Dárkovou sadu Nick III. - elektronickou cigaretu - ale o tomto tématu jindy.)
Mno, k babičce jsme dojeli až odpoledne a obědvali o půl druhé... Pak Pavla, babi (a trochu i děti) zdobily perníčky, já "čajoval a medoval", a až na to, že mne teď večer nějak začla bolet hlava, vlastně mohu říct, že se konečně cítím jakž takž lépe, rozhodně lépe než včera...

Žádné komentáře:

Okomentovat