2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

neděle 30. prosince 2012

O pokladech

O pokladech - jo, dívali jsme se dnes večer na pohádku, a vzhledem k tomu, že reakcí na včerejší mail (který jsem navíc ještě nestihl rozeslat všem) je málo, událostí dne taktéž (o křečích v žaludku se mi vyprávět nechce, navíc je to poněkud hodně osobní), tak se vrátím k (před uspáním Leničky) sledovanému:
Obsazení rolí bylo trefné, jména jako Heřmánek, Budař či Liška táhnou sama o sobě. To je z mého pohledu první plus.
Když muži-skřítci strážci pokladu dostali "za trest" i ženské úlohy, vzpomněl jsem si na "cimrmany"... Další bod.
A volba exteriérů? Poznal jsem Kutnou Horu, Hruboskalsko (to jsem měl z Mladé Boleslavi, kde jsem se narodil, málem za "humny"), a samozřejmě zámek Lysice, a též Kolonáda na Reistně (Lednicko-valtický areál). Dobré volby - třetí bod. (Míst je víc, alespoň v dohledatelných textech [1],[2],[3] o pohádce-filmu, ale ne všechna jsem ve filmu zaznamenal.)
A čtvrtý bod ode mne pohádka jednoznačně sklízí za hudební doprovod. Ať žije Čechomor :-)
A pátý a poslední bod: trochu to sice zavání verneovkama, ale myslím, že pára a vůbec vynálezy byly do příběhu zařazeny moc vtipně...


Pravda, dětský barometr - mé děti - té pohádce zas tolik bodů/pozornosti nedávaly, nějak si je nepřipoutala a dělaly vylomeniny. Ale to ostatně dnes dělaly celý den - barometr dnes neměřil, byl porouchaný...
:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat