2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

neděle 18. března 2012

Aktivní víkend

Tento víkend byl jak se patří aktivní. A vzhledem k tomu, že tělo již vykazuje značné známky únavy, omezím se v tomto okamžiku na prostý popis sledu událostí:
V sobotu nás Lenička vzbudila už někdy kolem sedmé, jal jsem se chystat oběd a věci na divadelní vystoupení, na kteréžto jsme po obědě za krásného počasí vyrazili.
Boleradice, místo konání dvojpředstavení, jsou jen cca padesát kilometrů od Brna, takže cesta v pohodě, zkouška na place snad trochu zbytečně nervózní, a pak vlastní dvojpředstavení: v provedení od 16:00 jsem sice měl jedno pozdní nastoupení na scénu, ale jinak mělo celé představení náboj a šťávu. V provedení od 19:30 jsem sice už cítil jistou únavu, ale vše jsem odehrál bez chyb, aj jsem si s některými monology a dialogy pohrál a v rámci povolené tvůrčí invence je pozměnil.
Nedělní ráno bylo krušné, ve smyslu tom, že se únava rozležela do celého těla.
Dopoledne jsem vyzvedl děti u babičky, odpoledne s nimi byl venku, a večer je tak nebyl vůbec žádný problém uspat, řekly si o pelíšky samy - a aj já za chvíli usnu :-)
Delší, "hlubokomyšlenkové rozbory" představení, ale i dojmů z Německa, snad sepíši někdy v průběhu dalšího týdne...

Žádné komentáře:

Okomentovat