2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 29. března 2012

Zase chřipka?

Jak tak lovím v paměti, na podzim roku 2010 jsem se nechal očkovat proti chřipce, na jaře 2011 jsem ji stejně chytil. Loni na podzim očkování nějak neprošlo (nekonalo se?, nebyl jsem ve správném termínu na správném místě?, vlastně ani nevím), a podivnou chřipku (či spíš streptokoka - dle testů) jsem měl před vánočními svátky, a teď, zdá se, se omne něco podivného pokouší znovu. Ač zatím odolávám.
Od pondělí mne trápí urputné bolesti hlavy, a vůbec celého těla, dvě noci za sebou jsem kloudně nespal - včera jsem nejel na trénink divadla, ale dal si "růžové štěstí" a usnul někdy kolem deváté, a spal až do rána (krom "čůrací přestávky", neboť jsem se večer hojně napájel čajem).
Dnes to v práci nijak lepší nebylo, a tak teď doma asi zopakuji včerejší postup - kniha, postel, čaje... Třeba za mnou večer do postele zase zaleze Filípek a svorně usneme...

Žádné komentáře:

Okomentovat