2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

sobota 3. března 2012

Jak jsme nevyhořeli

Tak jsme dnes naštěstí nevyhořeli. I když jsem měl "hodně stažený zadek". Ale popořadě.

Po obědě jsme odjeli na výlet do Obřan. Slunko hřálo, nic nám nechybělo.
Najednou telefonát. Sousedka Milena mi volala, že prý je v domě něco hrozně cítit a že to vypadá, že je to od nás z bytu. Blik. V hlavě mi okamžitě naskočila možnost, že jsem na sporáku zapomněl papiňák a sporák zůstal zapnutý. Okamžitě jsme se domluvili, že pro mne Milena do Obřan dojede autem a já vyrazil zpět do civilizace (už jsme byli nahoře v zahrádkách). Ještě cestou jsem volal zpět, ať probůh vypnou jističem elektřinu v našem bytě...
Před domem už bylo auto policie, hasiči. Někdo od hasičů už stihl nahlížet oknem a přes balkón a ověřoval, že v bytě nehoří. Zapomenutý papiňák na plotně, z něhož se vyvařila voda, vyvolal v domě trochu paniku z nebezpečí požáru, který se naštěstí nekonal. Jen se domem šířil příšerný pach spáleného masa.
Každopádně výjezd hasičů a policie se sice ve výsledku ukázal nepotřebný, nemuseli zasahovat; ale rozhodně nebyl zbytečný. Hasiči přes okna zkontrolovali, že v bytě není požár, že nemusí vylamovat dveře, že stačí větrat chodby. Já musel následně větrat a větrat, doteď je cítit zápach spáleného masa. Byl to v mém životě první výjezd hasičů, který se týkal mé osoby, a pevně věřím, že i poslední...
Naštěstí nedošlo k žádným materiálním škodám. Dokonce i zmíněný papiňák je v tuto chvíli vydrhnut a myje se v myčce...

Žádné komentáře:

Okomentovat