2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 11. dubna 2013

Dojemná

Zahlédl jsem milou, až dojemnou scénu: tatínek vyšel z kasáren a dvě děti se mu před branou vrhly kolem krku.
A jeden mladý voják to okomentoval slovy: "Ten asi nebyl dlouho doma."
A tak jsem ho uzemnil: "Málo toho víte o životě, mladý muži. Mě takto děti vítají doma málem denně. A obzvlášť, pokud to není doma, ale náhodou to stihnu být já, kdo je vyzvedává ze škol(k)y."
A byl zapředen krátký rozhovor o životních zkušenostech - jsa cca o patnáct let starší než ten mladík, uvědomuji si, že už přece jen nějaké ty zkušenosti mám. A je to fajn, že vnímám hlavně ty pozitivní :-)

Jinak byl den obvyklou směsicí úkolů, takže by se příspěvek mohl, tak jako včera, jmenovat "kaleidoskop". Jenže je to kaleidoskop, který nemá cenu popisovat na webu. Je to prostě "běh života". Dost možná by se dal charakterizovat slovy "nezajímavý, ubíjející". Ale zatím se naštěstí ubit necítím. Jen unaven.


Obvyklé doporučení:

Žádné komentáře:

Okomentovat