2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 24. dubna 2013

Vivantis a Česká pošta

Asi před třemi týdny jsem si začal chystat tento příspěvek (a formou mailu jej odeslal na Vivantis):
Mám na poště "balík do ruky" od firmy Vivantis / krasa.cz, stejně tak i má manželka, ale nejsem si vědom, že bych Vám dával adresu a něco objednával... Co mám od balíčku očekávat? Co jím sledujete?
Ač občanský zákoník v ustanovení § 53 odst. 9 uvádí: "Poskytuje-li dodavatel plnění spotřebiteli bez objednávky, není spotřebitel povinen dodavateli jeho plnění vrátit ani jej o tom vyrozumět." - vyrozuměl jsem Vás. Pokud nedostanu na tento mail uspokojivou odpověď, zásilka se Vám vrátí, aniž by byla vyzvednuta. Pokud však chcete, abychom si ji vyzvedli, očekávám Vaši odpověď...
Mgr. Ing. Radek Novotný
Vyhledal jsem si něco o společnosti Vivantis: A o neobjednaném zboží:

A dál? Dál to bylo překvapivě úplně jinak, než jsem se původně obával.
Nešlo o žádnou podvodnou nabídku, ale o pozornost, balíček od penzijního fondu, kde jsme si před koncem loňského roku založili penzijní pojištění. Penzijní fond nám prostřednictvím společnosti Vivantis zaslal každému jednu "dárkovou tašku" (dárkovou sadu Botocell) / pro zasmání: nijak nerozlišují, zda to posílají muži či ženě, takže i já dostal krásnou červenou kabelku s krémy na pleť, poslouží jako dárek babičce :-) /; a principiálně, odhlédnu-li od obsahu balíčku, společnost Vivantis komunikovala, vysvětlila, mimochodem, následně vysvětlil i penzijní fond...
Mimochodem, balíček jsme dostali až napotřetí: poprvé vysvětlení přišlo až v době, kdy pošta už balíček doručila zpět. Podruhé se jaksi pošťák nenamáhal dát do schránky oznámení... A teprve potřetí došlo k doručení. Pardon, pošťák se zase snažil balíček doručit ve dvě odpoledne, kdy je řádný pracující v práci, takže došlo až následně k vyzvednutí na poště... To víte, pošta vymýšlí web s cenami paliva na benzínkách, ale s doručováním dopisů (za poslední tři týdny mám dva evidentně ztracené obyčejné dopisy) a doručováním balíčků má pošta nebetyčné problémy!

Žádné komentáře:

Okomentovat