2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 17. dubna 2013

Rytíř s ostruhami III.



Zase jsem studoval téma ostruhy: Co je podstatné pro mne?
Ostruha vznikla. Bolest není nesnesitelná, jen tanec a divadlo všeobecně jsou zjevným přetížením, přesně jak je to popisováno jako základní příčina vzniku ostruhy. Jenže se mi právě těchto aktivit nechce zanechat...
A tak budu ochoten podstupovat jednu proceduru za druhou (zítra začínám ultrazvukem a cvičením) a doufat, že to někam povede...




PS: Hádka o to, zda R55 končí v Otrokovicích či ve Zlíně nezkončila, naopak, znovu vygradovala, když se do argumentace přidal "přítel paní ZS, pan MS" s tvrzením, že mu na sjezdu z R55 (technicky jde o sjezd z R55 - úsek Otrokovice, SV obchvat - Otrokovice-jih km 32) jeho navigace říká, že je přece už v Malenovicích, ač je reálně stále v katastru Otrokovic a do centra Otrokovic to je 1 km, kdežto do centra Zlína 9 km - přesto si ta paní, kterou jsem označil "zvířetem, co dává mléko" stále mele svou o tom, že je to v polovině (ne, zmírnila, v třetině) cesty ze Zlína do Otrokovic, a že ten sjezd je v Malenovicích...
Jak se může někdo, kdo stále opakuje svou nepravdu, divit, když je opakovaně označován "zvířecím pojmenováním"? Vždyť k tomu svým trváním na lži vyzývá!


A tak ona mele svou, a tvrdí, že si nemohu dovolit ji označovat tak, jak jsem ji označil, a že se musím omluvit, a tak pořád dokola... Až jsem pěkně peprně expresivně prohlásil, že po mně nikdo nemůže chtít, abych ze sebe udělal vola, který se půjde omluvit krávě - a odešel jsem, neboť diskuze zcela zjevně nikam nevedla...

Žádné komentáře:

Okomentovat