2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 15. dubna 2013

Přišlo jaro

Přišlo jaro, odložil jsem zimní bundu, a vrhl se do pracovního procesu nového týdne.
A odpoledne z něho unaven vyskakuji...
Přišlo jaro a padají ceny za volání mobilem. Konečně! Chtělo by se říci.

Dětem jsem vytiskl kartičky, které mají jednoduchou formou poradit, co mají dělat v nepříjemných situacích - navíc je to v angličtině, tak Filípek něco malinko "nachytá".

Na divadelním tréninku jsem se "chytl" s jistou "nadutou paní Z.", která mi tvrdila, že dálnice na cestě do Zlína končí v půli cesty mezi Otrokovicemi a Zlínem, a ani mapa ji nepřesvědčila, že by se snad mohla plést...
Pro ty, co neznají: Otrokovice na obrázku vlevo dole, taktéž ukončení rychlostní silnice R55 (není to dálnice v pravém slova smyslu), Zlín na obrázku vpravo nahoře. Pro zvětšení poklepejte na obrázek.
...takže když mi svou lež x-krát zopakovala, na oplátku jsem jí y-krát řekl, že je kráva (to zvíře, které nám dává mléko, si to nezaslouží, já vím), práskla dveřmi a odešla...

A teď jsem si studoval tématiku ostruhy - zítra jdu do VN k ortopedovi: To jen abych věděl, co mne čeká, jinak stejně dám na radu odborníků...


Dva zajímavé odkazy:

Žádné komentáře:

Okomentovat