2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 18. dubna 2013

Třetí o robotech

Dnes si Lenička opět přála pohádku o robotech.
Nejprve jsem jí zopakoval, že máme příběh o kosmické lodi, na lodi nejsou lidé, ale jen čtyři větší roboti (jmenují se Radek, Lenka, Filípek a Pavla - Lenička nemůže být poslední, zlobila se na mne, že jsem ji v předchozích vyprávěních zařadil vždy nakonec, tak se posunula na druhé místo a je zástupcem řídícího kosmické lodi Radka - no prostě v příběhu je třeba skrýt nás samotné) a kromě těchto čtyř robotů spousta robotechniky. A že se roboti nudí, neb nemají práci - nikdo nechce kávu z automatu, koláčky z minipece, chlebík z pekárny - vyprávějí si příběhy... [1]
Zopakovali jsme si, že máme už dva příběhy [2]:
  1. o kávovaru, které mu se pobláznila spirálka a, místo aby hřála, mrazila, takže vyráběl kávovou a čokoládovou zmrzlinu;
  2. o robovysavači, kterého bolelo přeplněné bříško s drobečky a Lenička mu poradila, kam vše vysypat.
A dnes jsem přidal příběh třetí, o přístroji na přípravu čaje (čaj nemůže připravovat kávovar, neboť když se smíchá káva s čajem, není to už k pití...), a tento přístroj má v sobě spoustu přihrádek a v nich spousty druhů čaje... Načež jsem odvyprávěl vše, co o druzích čaje vím, a Lenička usnula, takže příběh zůstal bez pointy :-o

Žádné komentáře:

Okomentovat