2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 30. dubna 2013

Služby České pošty

Služby České pošty jsou, slušně řečeno, na houby.
Našel jsem dnes ve schránce lísteček, že si mám vyzvednout "Doporučené psaní standard". Cituji:
Podací číslo RR815109757CZ
...
Zásilka je připravena k vyzvednutí u pošty 62900 Brno 29, Pálavské nám. 5
Vyzvednout si ji můžete dnes, tj. 30.04.2013 od 16:00 do 18:00
...
No jo, jenže na poště mi řekli, že je jim líto, že doručovatelka se zaučuje, že ještě na poštu nedorazila a že si mám počkat do čtvrtka (zítra je státní svátek).
Proč pošta rozšiřuje doručovatelům okrsky, přidává doručovatelům povinnosti (chlubí se tím, že doručovatelé budou do notýsku zapisovat ceny benzínu, aby je pak pošta dala na webový portál), poštovní dodávky jezdí po sídlišti jako závodníci (před chvílí jsem tu jednu viděl - 17:05 Prušánecká, kdyby si to snad chtěl někdo dohledat), ale pošta neplní své základní služby, tedy včasné a správné doručování zásilek (viz [1], [2], [3])?
Protože ji řídí nekompetentní lidé...

Žádné komentáře:

Okomentovat