2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 16. května 2013

Cyklovýlet

Kolega mne ráno svezl (i s mým zapůjčeným kolem) do Vrbna pod Pradědem, projel jsem si kousek podél Střední Opavy, a pak se vrátil k autokempingu a po cyklostezce 6068 stoupal po severozápadní straně Zámecké hory a dál na Sedlovku, pak z jihu objel Lyru, dojel na Kótu a svižně sjel dolů do Karlovy Studánky.
Koupil jsem dom ještě další oplatky, nabral si z pramene minerálku, dojel na Hvězdu, a že jsem měl do jedné spoustu času, ještě dojel na Školku a zpět; všehovšudy 17 km, z toho tentokrát víc než polovinu v sedle kola.
Kolega mne svezl zase z Hvězdy zpět na Ovčárnu, po sprše jsem chvíli "honil bity a bajty", pak bazén, vířivka, večeře, a teď tak nějak internetím, ale WiFi je, mám dojem, pomalejší než kdy jindy...

Žádné komentáře:

Okomentovat