2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

neděle 12. května 2013

Osaměl jsem

V sobotu celý den pršelo. Ale nám to nijak významně nevadilo.
Dopoledne mělo svůj obvyklý průběh, tedy domácí škola (trochu delší, Filípek psal o sto šest, bo mi paní učitelka napsala mail, sdělovala, že stihli v písance o stránku víc, než plánovala), běhací pás, bazén, oběd, po něm spánek (jako obvykle mimo mě). A odpoledne znovu psaní, malování, a pak vířivka!
Po večeři jsme začli už tak trochu balit.

Ráno jsme vše dobalili, já si odstěhoval věci na malý pokoj, kde budu druhý týden pobytu. A věci zbytku rodiny do auta.
Pak jsme jeli autem do Bruntálu, prošli se po městě k zámku a zpět k nádraží, zamával jsem vláčku s Pavlou a dětmi, a vrátil se na Ovčárnu.
Bo už druhý den vytrvale prší (mraky všude kolem, padá déšť, všude mokro), strávil jsem zbytek dne na pokoji - psaním mailů (musím vždy s notebookem blíže k recepci, například o patro níž na křeslo, na němž Filípek psával, ve třetím patře hotelu už nechytnu WiFi a modem stávkuje, spojení během minuty či dvou "padá", snad díky oblačnosti je signál slabý), čtením, telefonováním...


A co mne zaujalo? Je toho tentokrát nevšední směs:

Žádné komentáře:

Okomentovat