2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 15. května 2013

Je třeba přibrzdit

Je třeba přibrzdit s výkony, řekl jsem si včera.
A šel jen z Karlovy Studánky podél Bílé Opavy na Ovčárnu: Do Karlovy Studánky mne svezl kolega jedoucí někam dál svým autem. V Karlově Studánce jsem koupil lázeňské oplatky (teprve následně zjistil, že je lepší koupit je v obchůdku uprostřed, nikoliv v tom na dolním konci). A cestou nahoru pak řešil celou řadu telefonátů... Nebylo to "to pravé ořechové", starosti "zdola" (z Brna a Vyškova) mne zase dostihly.
Odpoledne jsem si dal bazének a vířivku, večer přemlouval počítač k práci - ale je tu mizerná kapacita WiFi, když se připojí moc lidí, je to strašně pomalé.

Dnes bylo krásně slunečno, ale větrno, zase jsem propotil jedno triko na malém výletu (od Sabinky pod Ovčárnu po žluté, pak po modré k Barborce a zpět na Ovčárnu, je to krátká procházka, ale nechtěl jsem celý den strávit u počítače - byť to bylo dnes trochu potřeba.
Odpoledne jsem si dal opět bazének a vířivku, a teď večer zase přemlouvám počítač a pomalou WiFi...


A rozhodně si přečtěte:

Žádné komentáře:

Okomentovat