2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 28. května 2013

Vypětí II.

Vylezl jsem z vany a zalezu do postele. Spáááát...

Práce mne zase "vymačkala jako citrón" - vše se sice nakonec podařilo (prezentace, videokonference s partnery v USA), ale vše mělo taky spoustu drobných much - a já jako pečlivka to těžce nesu.
Jsme nedokonalý, žijeme v nedokonalém světě. Vím to, ale když vnímám příliš moc nedokonalostí naráz, těžce se mi s tím vyrovnává...

Tož dobrou, já vím, nebyla to nijak světoborná úvaha, pro ten dnešní den...

Žádné komentáře:

Okomentovat