2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

sobota 4. května 2013

Tráva poskočila

Ve středu jsem sice posekal celou zahradu, ale dnes už to sice bylo vidět, ale vypadalo to, jako bych ji sekal cca před týdnem, tak tráva "poskočila" díky dešti v pátek.
Začal jsem chystat záhon pro rajčata, jichž mám na balkóně nepočítaně předpěstováno, a pro dýně, cukety, lilky a ačokču (jedinému lilku se nějak nechce růst). Budu mít spoustu sazeniček (přísady, jak tomu říká soused, stále se mám ještě co učit z "moravštiny").
A samozřejmě jsme zase opékali špekáčky, řezali dřevo...
Prostě pohodové odpoledne na zahradě, které má klasický důsledek: teď už u nás doma všici kromě mne spí :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat