2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 7. května 2013

Na Ovčárně (1.)

Včerejší příspěvek jsem maličko ošidil, ta nostalgická vzpomínka byla připravena předem, bo jsem netušil, jak bude den probíhat. Ale nakonec bylo skoro vše dle plánu:
Z Brna jsme na Ovčárnu vyjeli sice s víc než půlhodinovým zpožděním oproti plánu, ale ani uzavírka na silnici mezi Uničovem a Rýmařovem mne "nezlomila", závěrečný úsek z Rýmařova přes Malou Morávku už jsem jel trochu stylem závodníka... Ale nahoru na Ovčárnu jsme od Hvězdy jeli ještě "jedenáctým rozjezdem" (doprava Karlova Studánka, rozc. Hvězda - Ovčárna je totiž zjednosměrněna v půlhodinových intervalech, v celou se pouští nahoru, v půl dolů, a díky trochu živější jízdě se mi podařilo dojet k závoře šest minut po jedenácté, takže jsme byli ještě puštěni nahoru...)
Po skvělém obědě a kávičce jsme se s dětmi vydali na procházku na Barborku a zpět, já se sice musel vrátit trochu dříve, na "vstupní pohovor PR", ale děti si užily houpaček a prolízaček, chvíli jsme četli, po večeři se osprchovali a po pohádkách zalezli pod peřiny...

Na příliš měkké posteli se sice nespalo dokonale, ale nebylo to tak zlé jako naposled v ?? - aha, už vím, v Itálii v Latině.
Ráno snídaně, malá domácí škola (psaní), hodina v bazénu, pak dětský koutek, oběd, čtení...
A následně všici (mimo mne) usnuly (takže tvrdé y?, bo slovem všici jsou míněny děti a žena).


A co jsem za ty dva dny vybral na webu jako zajímavé čtení:

Žádné komentáře:

Okomentovat