2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 31. května 2013

Příjemné setkání 5.US

V Ostopovicích se dnes konalo u bývalého kolegy Jardy N. velmi příjemné setkání bývalé 5. učební skupiny Vojenské střední školy v Brně. Krom Jardy N. (s manželkou a potomstvem) se jej zúčastnil Radek K., Lojza T., Svaťka, Miloš, Dušan a já (s oběma dětmi), dále spřízněné duše paní Gábinka (tehdejší knihovnice) a Eman.
Pokud správně počítám (setkání se začala konat v roce 2004, po vstupu ČR do EU), jednalo se o desáté setkání... A ač jsem na něm já osobně už asi pětkrát za sebou chyběl, musím uznat, že to byla chyba. Na VSŠ Brno jsme měli skvělý kolektiv a s odstupem času si moc dobře uvědomuji, jak to bylo důležité, když si člověk s lidmi kolem sebe rozuměl, všichni se navzájem respektovali bez rozdílu věku a hodností... Nestrašil tam žádný nafoukaný emeritní plukovník...
Při odjezdu jsem navrhl, aby se příští setkání konalo v sobotu celé odpoledne, takhle mi ten podvečer připadal příliš krátký - dojeli jsme tam cca o půl páté, no a o půl deváté Lenička začala fňukat, že chce domů spinkat (v okamžiku psaní těchto řádků mohu už s klidem říct, že už jsem ji úspěšně uspal dalším příběhem o robotech).

Žádné komentáře:

Okomentovat