2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 27. května 2013

Vypětí

Ráno mi Lenička pomáhala s přípravou snídaně (sama mi včera řekla, že chce ráno vstávat se mnou, chystat snídani a pak si hrát s novým Legem dříve, než půjde do školky).
V práci mne pak čekal poněkud šok - nějak mi kolega koncem minulého týdne nepodal žádné informace o konferenci a našich (IT support) úkolech na ni - ale nakonec se vše nějak vytříbilo, jenže připouštím, že odpoledne jsem z toho vypětí, aby se vše správně načasovalo, prezentace jely, jak mají, nic "neškobrtalo", byl doslova jak "vyždímaný citrón".
A navečer divadelní trénink :-( Pohybová aktivita má rozproudit unavenou mysl...
Od všeho trochu :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat