2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 17. května 2013

Na Ovčárně (6.)

Tak se nám pokazilo počasí.
Ráno na špičce Pradědu dřepěl "mrak jako drak", pak vítr oblačnost rozfoukal, ale zase mne na kole trochu zlobil: cestou na Praděd mi sice pomáhal do kopce, ale cestou dolů se mne snažil shodit z kola. Takže jen pět kilometrů a stačí.
A odpoledne se, zatímco jsem byl na bazénu a následně si užíval vířivou vanu, rozpršelo. A setmělo, brrr.
Večer mne čeká relax, masáž zad lávovými kameny...

Žádné komentáře:

Okomentovat