2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 9. května 2013

Na Ovčárně (3.)

Včera večer Lenička dlouho nemohla spát, pak se ale přišla přitulit ke mně do postele, během 10 minut usnula a spala až do rána.

Dopoledne mělo obvyklý průběh, tedy domácí škola, běhací pás, dnes navíc pinec, bazén, oběd, po něm spánek (mimo mě).
A odpoledne jsme vyrazili jen na dvoukilometrovou túru: vzhůru na hřeben po modré na rozcestí nad Velkým kotlem a zpět. Pro děti to byla vzhledem k převýšení dostatečně dlouhá trasa. Trasu nad Karlovem (modrá tam a žlutá zpět, detaily zde a zde) si dám samostatně já příští týden.


PS: Vlastní obrázky mám stále v mobilu, musím je vytřídit, přetáhnout do PC a pak z nich něco vybrat, zatím si "pomáhám" obrázky z cizích zdrojů...

A teď si Lenička domluvila na noc "změnu spacího pořádku": mám spát vedle ní, maminka na mé posteli... Uvidíme, jak to bude vrámci usínání fungovat...


Rubrika odkazů:

Žádné komentáře:

Okomentovat