2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 11. října 2011

24 hodin

Zkusil jsem takovou hru sám se sebou, zapisovat, co jsem za posledních 24 hodin dělal jiného než obvykle, než obvyklou denní rutinu:
  • včera odpoledne jsem opravil Filípkovy papučky, neboť nemám rád to, co se v dnešní moderní době s oblibou dělá, tedy že se hned vše vyhazuje a kupuje nové, ač lze mnohdy opravit to (mnohdy vůbec nijak) staré;
  • jsa po zkoušce z angličtiny doma dříve než obvykle, vyzvedával jsem i při pondělku děti ze školky;
  • v práci mne totálně vytočil jeden drzý nevycválaný človíček, který se mi v době mé nepřítomnosti hrabal ve věcech - tím si to u mne víc než rozlil a ztratil poslední špetku mé důvěry;
  • Pavla odešla na "babinec" s kámoškou, tak jdu za chvíli pro děti do "pionýráku".


A zbytek? Zbytek byla rutina, běžná péče o domácnost a děti, starosti kolem správy bytů (tedy starosti "SBD Mír") a kolem Tanečního divadla MIMI FORTUNAE, spánek a dnes práce a zase práce...
Výsledek "experimentu" se mi zdá poněkud smutný...

Žádné komentáře:

Okomentovat