2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 14. října 2011

Typy únavy

Zcela zjevně existují dva základní typy únavy: psychická a fyzická.
Jste-li unaveno psychicky, můžete propadat hysterii či depresi. To mi rozhodně, po včerejším "divadelním dobití baterek" nehrozí... Ale padla na mne totální fyzická únava. Po hektickém dni v práci jsem po návratu do Brna vyzvedl děti ze školky, celou cestu jsem odolával přívalu jejich zvědavých otázek, ale doma jsem padl do postele a na necelé dvě hodiny propadl do polospánku. A tuším, že teď usnu při uspávání Filípka...


Kamarád mi zaslal pro pobavení skvělý vtípek:
Wikipedie: "Já vím všechno!"
Google: "Já najdu všechno!"
Facebook: "Já znám všechny!"
Internet: "Beze mě jste v pr..!"
Elektřina: "Tak se uklidníme, jo?!"

Žádné komentáře:

Okomentovat